Om een bestelling bij Gadero te kunnen plaatsen moet je voor minimaal €150 in je winkelwagentje hebben. Dit geldt voor zowel bezorgen als afhalen. Bestellingen lager dan €150 kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Een bestelling plaatsen bij Gadero gaat erg gemakkelijk. Wanneer je de producten hebt gevonden die je zocht voeg je deze eenvoudig toe aan je winkelwagen. Heb je alle producten verzameld? Klik dan op de knop 'Verder met bestellen' in je winkelwagen. We vragen je vervolgens je gegevens in te vullen. Klik op de knop 'Naar stap 2: levering'. Vervolgens kun je kiezen of je je bestelling wilt laten bezorgen of liever zelf wil afhalen. Hier zie je ook meteen welke kosten eraan verbonden zijn en op welke momenten jij je bestelling in handen kan hebben. Heb je gekozen? Klik dan op de knop 'Naar stap 3: Naar betaalmethode'. Op deze pagina zie je bovenaan welke opties je tot nu toe hebt gekozen om er zeker van te zijn dat alles naar jouw wens verloopt. Klopt dit? Selecteer dan je gewenste betaalmethode en klik op de knop 'Betaal je bestelling'. Wanneer je betaling succesvol is voltooid ontvang je van ons een email met de bevestiging van je bestelling.
Als u een bestelling plaatst via Gadero.nl ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Vanaf dat moment wordt uw bestelling gecontroleerd. Als uw bestelling nog gecontroleerd moet worden, is het nog mogelijk om uw bestelling aan te passen. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice of een mail sturen naar info@gadero.nl.
Zodra wij uw bestelling hebben gecontroleerd, ontvangt u opnieuw een e-mail met de bevestiging dat uw bestelling is gecontroleerd en wordt verzameld zodat dit op de aangegeven datum kan worden bezorgd. Zodra u een mail heeft ontvangen dat u bestelling gereed wordt gemaakt, dan is een wijziging helaas niet meer mogelijk.
Heeft u deze e-mail nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op voor het aanpassen van uw bestelling.
Wij leveren volgens een vast bezorgschema dat is gebaseerd op de postcode van het afleveradres. In elk postcodegebied hebben wij een vaste leverdag. Tevens werken wij met een besteldeadline. Op basis hiervan wordt de leverdatum bepaald.
Mocht u een voorkeur willen aangeven voor een leverdag of -datum, kunt u dit vermelden in het opmerkingenveld tijdens het plaatsen van uw bestelling. Let op: het aangeven van een voorkeur biedt geen garanties. Uiteraard doen wij wel ons uiterste best om aan uw verzoek te voldoen.
Specifieke verzoeken omtrent het lossen of andere losinstucties kunt u ook noteren in het opmerkingenveld. Wij zullen dit communiceren met de betreffende transporteur en beoordelen of uw wensen haalbaar zijn.
Wij bezorgen uw order in zijn geheel. Heeft u een product besteld met een langere levertijd? Dan zal uw gehele order worden geleverd wanneer het desbetreffende artikel ook bij ons aanwezig is.
Bezorgen
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst met een product met een langere levertijd, dan vervalt de eerste vaste bezorgdag in uw regio op basis van uw bestelling. Afhankelijk van de duur van de langere levertijd (aangegeven bij het product) van het bestelde product, geldt dat de levering 1 of meerdere deadlines verschuift.
Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u via het door u opgegeven e-mail adres een bevestiging met daarin een link met uw eigen track & trace code. Via deze link vindt u meer informatie omtrent de verwachte leverdag. Bij een combinatie van steen en hout of steen van 2 verschillende fabrikanten, dient u soms rekening te houden met twee verschillende transporteurs. Dit betekent dat het kan voorkomen dat er zowel voor het hout als voor het steen transportkosten worden gerekend. De transportkosten zullen dan hoger uitvallen dan de normale bezorgstaffel.
Afhalen
Besteld u producten met een langere levertijd, dan geldt de levertijd die bij bij het product staat en niet het eerst volgende afhaalmoment.
Als u heeft gekozen en betaald voor een 48-uurs levering is het natuurlijk ons streven dit na te komen. Wanneer we dit niet kunnen waarmaken heeft u recht op creditering van de 48uurs kosten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Nadat uw order is verwerkt kunnen wij de verwachte leverdatum bepalen. U ontvangt van ons een e-mail met daarin een track & trace link. Via deze link kunt u de zending volgen en de verwachte leverdag bekijken. De dag voorafgaand aan de levering ontvangt u tevens een bericht van de transporteur met de verwachte tijdsindicatie. Dit bericht wordt, afhankelijk van de transporteur, verzonden per mail of sms.
Uw bestelling wordt geleverd met groot transport omdat het vaak om grote pakketten gaat. Wij werken samen met externe transporteurs. Zij komen uw order leveren met een vrachtwagen van c.a. 18 meter lang. Om uw bestelling te kunnen lossen heeft de vrachtwagen een kooiaap mee. Dit is een meeneem heftruck die achterop de vrachtwagen zit.
Om er voor te zorgen dat de kooiaap uw pakket kan optillen wordt uw bestelling op een pallet geleverd.
Heeft u sierbestrating besteld? Dan is het ook mogelijk dat uw bestelling wordt geleverd door een chauffeur die enkel een pompwagen bij zicht heeft of een vrachtwagen met grijparm. De grijparm kan tot maximaal 10 meter naast de vrachtwagen uw bestelling plaatsen.
In de meeste gevallen wordt uw bestelling in 1 levering bezorgd. Belangrijk om te weten is dat de ijzerwaren altijd apart worden verzonden met PostNL. Wij streven er naar om deze zendingen op dezelfde dag te plannen. Dit wordt met PostNL verzonden omdat dit vaak kleine pakketjes zijn en snel verloren gaan in de grote houtpakketten. Om er voor te zorgen dat de ijzerwaren onbeschadigd en compleet bij u aankomen gaat deze bezorging met PostNL.
Een andere uitzondering zijn bestelling die zowel hout- als steenproducten bevatten. Steen wordt vaak rechtstreeks bezorgd vanuit de leverancier en het hout wordt vanuit Gadero geleverd. In dit geval betreft het 2 leveringen. U ontvangt zowel een bericht omtrent de levering voor het hout als het steen.
Het aanvragen van een deellevering is niet mogelijk omdat de bezorgkosten zijn gebaseerd op 1 (groot) transport.
Bij Gadero kunt u ook zakelijk bestellen. Als tuinhout en gevelhout groothandel richten wij ons op hoveniers, bouwbedrijven, parketeurs, klusbedrijven en andere bedrijven die op zoek zijn naar tuinhout, bouwhout en binnenvloeren. Wij hebben een assortiment van meer dan 20.000 artikelen.
Zakelijke partners ontvangen 5% korting. Daarnaast bieden wij aantrekkelijke prijzen voor volle bundels (de webshop berekent dit automatisch) en bieden wij deze bedrijven snelle leveringen in heel België. Voor onze hardlopers hebben we zelfs een 48 uurs levering service. Zakelijke klanten met een account kunnen bij ons contact opnemen met onderstaand telefoonnummer en eventueel ook via whatsapp bestellen.
Gadero zakelijk 00316-33178983 ma-vr 08:30 - 17:00 / zakelijk@gadero.nl
Let op, onze groothandel service hanteren wij uitsluitend voor bouw, groen, vloer en hout gerelateerd bedrijven. Heeft u een hoveniersbedrijf, klusbedrijf, timmerbedrijf of bouwbedrijf met eigen Belgische Kamer van Koophandel nummer, dan komt u in aanmerking. Bedrijven krijgen een eigen account zodat de genoemde korting automatisch wordt verwerkt.
Wij leveren zeer beperkt maatwerk. Wij maken onze lariks en steigerhouten tuintafels en bijbehorende houten banken desgewenst op maat. Ook kunnen wij vlonderplanken voor uw afkorten op lengte tot in de mm nauwkeurig. Dit wordt per product aangegeven in de vorm van zaagsnedes bijbestellen.
Voor producten zoals tuindeuren, schuren en blokhutten (vaak zelf wel iets in te korten) is maatwerk leveren door Gadero niet mogelijk. Wel kunnen wij bijvoorbeeld voor Lariks Douglas overkappingen en prieelen een offerte op maat samenstellen.
HGG BV is de holding organisatie (vennootschap binnen een groep van ondernemingen) waar Gadero onderdeel van is. HGG omvat al onze consumentenmerken in Nederland, België, Frankrijk, Groot Brittanie en Duitsland.